#333333

Dan efter julafton

Igår blev allt lyckat tyckte jag, tomten kom , o man fick god mat. Och såklart så fick man julklappar med.
Men jag hinner inte skriva så mycket, ska iväg till nettan igen och käka lite rester som blev över från igår.

SÅ ha de fint pusshej

Sådär, nu är jag tillbaka igen.
Va ju hos Nettan idag med och vi fick mycket god mat, delvis stekta potäter, korv, julskinka . Dricka julmust och 1 cider i slutet. :) Gott var allt detta ska jag säga er.
Jag och barna spelade lite spel före och efter maten, sen blev de poker mellan de vuxna, mor och eddy vann 50 kr var ;) yeeah.

På julafton så åkte vi först till pappa , tjöta lite, fick lite julklappar, mysigt.
När vi väl kom hem till Nettan så var de kalleanka som är en tradis å se. Efter de blev de mat och tomten kom vid halv 7 eller nåt. Tomten ville att vi skulle sjunga sång så vi sjöng tipp tapp. Vi fick julklapparna och vi sjöng en till sång till slutet då blev de nån sång ;). (kommer inte ihåg)

Efter allt de så vart de mer julklapps utdelning så kom de in med mer påsar. xD
När Linus såg ett stort paket, de var långt iaf. Så satt Linus bredvid paketet o han lutade sig bakåt för att faktiskt se vad som stod på etiketten. Å han bara. fick lysande ögon o sa . "Det står jue LINUS på detta!" så börja alla skratta , men de ögonblicket alltså, hjälp xD Bäst är du.



Men aja orka skriva mer, ska väl sova. Mycket jobbande o tjänande av pengar denna vecka.
Ha de fint , Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback