#333333

Gud vad man sover ..

Hihi , sover är man allt för bra på ibland. Idag hade jag ju planerat att jag skulle vakna tidigt och vara i tid på torget för att fixa massa grejor.
Men när vaknar jag då?  Joo ni vet, jag vaknar kl 12.40 och när jag kommer upp och kollar på kl i vardagsrummet säger jag  "ojdå, haha" . Så jag ska alldeles dra till torget när jag får orken att ta på mig kläder. :)
Men de måste vara snart för annars är de Hundra tusen folk där, och orka de.
SÅ see ya later, och imorgon så ska jag vara på frölundatolv enligt sandra. Så jag kommer till frölunda tolv. hon skulle säga du kan komma till frölunda torg vid 12. ;) Men de nya ordet är frölundatolv xD ¨

Ha de bra. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback