#333333

Halmstad o ullared ..

Idag så drog jag, sandra, nettan o kjell till Halmstad för att träffa lilla Eivor. :)
Vi tog lite kort, prata lite, och hon fick ett paket och när hon skulle öppna paketet ville hon ha en sax, de skulle vi aldrig ha gett henne. :) Hon satt och klippte ut varenda tomtebild på julklappspappret, så gullig ;)

Sen efter vi vart där drog vi till Gustavs o käka, Mumsigt.
Vi satte oss i bilen och drog oss till Ullared.
Jag o sandra hitta ingenting att köpa, sandra köpte för 19kr och jag köpte för ungefär 50 kr , betalade ett par sånna underbyxor, långkallingar heter de :P för sandra betala med kort och ja jag betalade med mynt typ. :)  yeeah, slappt faktiskt.

När vi åkte från ullis, så hade de hänt nån olycka så de stod iaf 5 brandbilar och kjell veva ner rutan o fråga vart ska vi åka? han bradmannen: ta gamla vägen.
man bara jaha okej, tack. så följde vi alla andra bilar som var före. hahaha. As kul, blev jue värsta följa john. Nice

Men jaja nu är jag hemma och är trött o sleten, ska upp o jobba imorgon, uuuuee. Men jaja 1 månad till så är de slut på den skiten. Ha de nu fint, pusshej o God Jul                                            

.
    Den bilden med mig, nettan, sandra och eivor fick jag inte bort de röda ögonen, fråga mig inte varför men de gick bara inte. Testa 20 hundra ggr på olika sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback