#333333

Info om ja dagen ;)

Vet ni vad jag har åkt på? En liten del från magsjuka, aah de är så jobbigt. Alltid ont i magen, riktigt riktigt jobbigt. Måste dra igen. Puss  


Uppdatering 22.04


Idag så sov jag till tjugo i 2, as sköönt med sömn.
Efter en jobbig natt som man tillbringade mest på toan så behövde man den sömnen, verkligen. Var magsjuk eller vad man säger, såå min mage mådde inte så bra, å de gjorde verkligen inte jag heller. Usch, hemskt dedär..


Vid 16.00 kom korken till mig xD min vän, så rolig är du. Haha
Vi lämnade våra julklappar, vänjulklappar sånt som inte tomten kan lämna ;)
Av mig fick hon en strut med polkakarameller, en liten prydnadsgrej till julgranen och en magnet med en snögubbe på. :p
Vad jag fick av henne var, Ett par tofflor, vilket var mycket sköna, en plastanka (jag kallas för ankan, så jag fick de) ;) o ett fint kort med nallar på. I kortet stod de hur bra vän jag är m,m. Tack så mycket korken, du är bääst.

Vi drog till torget o skulle kolla vantar och mössa till henne. Men hon hitta inget bra, själv hitta jag ett par tumvantar som var randiga, vitt o svart, och en halsduk som också var svart - vit randig. Så på torsdag ska jag nog köpa de om dessa grejor inte har tatt slut. Hooppas de finns kvar då.
Sen drog vi till Donkan o käka lilla menyn, trodde de skulle vara en liten pommes, liten dricka o en cheese eller vanlig hamburgare. MEn inte de. Det var en mellan valfri dricka o mellan pommes o en cheese eller vanlig hamburgare för 35 kr. :P De var gott iaf, plus att de var min 2a cheese med ketchup. xD Happiie.


Guud imorgon blir de mycket saker att göra, eller iaf ett smockat schema.


Men ni får ha de fint, så ska jag slafa nu. Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback