#333333

jaha en dag till över. .

Nu är julen över och nyår kommer med rusande fart. Lite skönt med ett nytt år, blir arton och allt. Sooft .

Idag var de riktigt svårt att gå upp ur sängen, gick upp vid kvart i 11, bussen jag egentligen skulle ta var 11.07 bussen, men vem orka de? inte jag iaf. så jag tog bussen 11.22 och satt kvar på bussen som den blev till 50. Kom 11.52 till kungsport o drog upp och bytte om, trevlans :P. Kom ner PRICK 12.00 , duktigt va :P.

Jag gick ut i den som vanliga lobbyen, var där ute tills 13.25 för då kom Malcolm o fråga ifall jag ville gå hem, såklart man ville de liksom.
Skulle egentligen sluta 16, men blev halv 2 så gött.


Åkte hem , käka o kolla på tv. Sen drog man till hallen för att träna, de gick ingen bra, men jaja går bättre en annan gång. :P
Så nu sitter jag här och skriver dagbok, trevlans va? :P
Jag vill ha en S.V.E.A mössa, de är så grymt fina :) men vart hittar man sånna någon som vet? skriv isåfall.
Men nu ska jag strax sova, ha de fint. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback