#333333

Nåt skoooj.

Sova är verkligen inte min stil när jag är själv. :p ska alltid vara vaken halva natten. Jag är ensam hemma så kan göra allt utan att få skäll eller tillsägelser. De är de bästa med allt, å så slipper man föräldrar o syskon, väldigt skönt ibland. :) har tatt lite nya kort på mig, om ni orkar, kan eller vill kolla in bilder. :) Jeje på söndag är de nyår, skönt med ett nytt år och äldre blir man, dags att fylla arton. Men alltså ni folket får ha de så bra pusshej. :)


Uppdatering 23.32


Idag så ringde man till jobbet för att sjukanmäla sig för att kunna träffa mina underbara kusiner, Emma, Ida och Mia, wiiipiieee.
Emma och Ida ni är jue bääst ändå, vi gick ut o luffa, gjorde Lindome osäkert. Hade värsta ballt och vi tog massor av kort , eller rättare sagt NI tog kort på mig, för jag har världens sämsta kamera. ;) Älskar er , kommer alltid vara en stor bit av mitt hjärta. [L]


Vi åkte hem och nu sitter jag här o softar, pratar med min kork/vän .
Men nu ska jag sluta skriva här. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback