#333333

regn å regn ..

å lite andra saker, men harregud vad de regnar. De kommer jue bli värsta översvämmning, jag lovar.
Igår va vi i Falkenberg för återträff från lägret i somras. Haha de var bara 5 personer där. Men fick iaf bra träning. Haha fan va kul vi hade i bilen. När vi skulle hitta dit var de bästa.

Jag hade ingen aning om höger eller vänster, så när jag sa kör höger så peka jag åt vänster. Sandra bara johanna har du inte lärt dig höger o vänster. Jag : joo men alltså , glömmer av ibland typ :P hihi
Massa skit vart de, men kul va de iaf. Många fina minnen . hihi

Å just de. jag testa mig ju för tomat, ifall jag tålde de . Å jag käka en hel tomat, men den vart inte så god men var ju tvungen att käka hela så de skulle vara säker på ifall jag skulle tåla de.
Å de gjorde jag, käkade ju upp tomaten o ingen reaktion, så j*vla gött om man får lov att säga de själv. Men de kommer ta hundra år innan jag börjar käka de liksom, tänk att jag har vart utan tomat i ca 17 år typ å nu efter alla dessa år tål jag de. helt fucking lite underbart :)

Jag har så jätte ont i mitt knää, kan inte gå typ, haltar fram. Gör jätte ont. :( :( Men hoppas de går över.
Ha de så bra, ska beställa PIZZA nu å gåååååå till pizzerian i detta skit väder. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback