#333333

Så jätte sköönt..

Nu har jag lov och det är så jätte gött, shalalalala.
Idag var jag först i skolan, softa typ, eller jobbade gjorde jag faktiskt.
Sen när vi skulle åka till restauragen så blev de tjööt om att några skulle åka bil med Sandra o Agneta, så blev tydligen vissa avundsjuka (jag var ingen av dem, åker gärna kollektivt). Så blev alla sura för att de som hade blitt lovade körning till Da Vinci fick åka kollektivt. Men så jobbigt är de faktiskt inte.

Men aja maten var väl god, och skolan bjöd. Så gött att inte behöva spendera 125 kr på maten man fick.

Efter restaurangen sa vi bye bye ses den 8,onde kl 8.00 där uppe o god jul. ;)

Jag drog till hallen, slapp stressa iaf. Sköönt.

Spelade 3 serier, börja bra men avsluta skit. Men de är bara ner och träna på fredag, å måndag. Sen jobbar man hela veckan tills nyårsafton. Piss verkligen.


Men aja ni får ha de så gött. Pusshej å god jul föresten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback