#333333

Snart kommer tomten ..

Idag är de 3dje advent och nästa vecka är de julafton och snälla tomten kommer. :)
Helgen går alltid så snabbt, man hinner inte ens tänka.
I lördags så drog jag o sandra till Nettan för att vi skulle julbaka lite, mysigt . Först blev de lite pepparkakor, eller rätt mycket faktiskt, Efter de blev de goda lussekatter. Mums !

Sedan så drog Nettan o Kjell till hallen för att stå i garderoben, så jag o sandra fick vara "barnvakt" se till så inte ungarna gjorde något dumt eller så. Men de va så snälla så.
 
Fatta de är så skönt att vara ensam hemma, man kan bara ta de lugnt å softa. Göra vad man vill. Städa om man känner för de (fast de gör jag jue inte) :P , kolla på tv utan att någon annan ska ha kontrollen, vrida upp volymen på datorn när man lyssnar på musik. De är bara så sköönt. :)

Skönt att jag slapp att jobba idag också, tack Carl att du tog förgivet att jag var "sjuk" idag också. Hihi skönt att slippa de stället.
Men aja ska fixa några saker, o har faktiskt lovat mamma att städa.De ska bli av senare. Duktiga jag. :)
Men ha de fint, pusshej

Uppdatering 20.50

Ämne: Min första =D

Det var ca 16 år sedan jag åt tomat/ketchup och sånt, alltså allt som är rött. Haha. Jag drog till torget förut och jag köpte min allra första Cheesburgare med ketchup på. Och gud vad den var gooood, Mums säger jag bara. xD Gick och njööt, fatta vilken känsla att bara kunna äta ketchup efter ca 16 år. *glädjefnatt* ;)


Så NU slipper jag vänta hundra år till min hamburgare är färdig, jag kan ha ketchup på som alla andra. Åå är faktiskt as glaa. Men aja nog med skrivande för idag, ha de fint, pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback