#333333

tjoohoo

Snart är de julafton, några dagar kvar men ändå. Haha och jag är inte färdig med allt än, mycket kvar att göra.
Idag ska jag åka till min farfar :D får jue träffa Elise och Kent med som de ska med, så trevlans. Sen så kanske man får träffa några av farfars egna barn och hans frus barn, nice.

Imorgon ska jag jobba 13-17 och kanske baka efteråt med kusinerna, men får se hur de blir.
Men ska fixa lite innan jag drar och kolla lite på skidåkning för grabbarna.. Ha de fint, pusshej

Uppdatering 14.14

De blir tyvärr inget bak för mig detta året, trist men aja .. Så är de när skit Mc Donalds sätter upp dumma tider. Hata dem. SKa säga upp mig. Så äre, ha de bra nu, snart åker jag till farfar, ha de fint pusshej

Kommentarer
Postat av: Nettan

Förlåt Johanna vi hade jättegärna haft med dig på baket. Kram

2006-12-09 @ 20:42:31
Postat av: Julia

Mår du bra??
Oscar frågade efter din email, jag skíckar honom den här länken.
Hans email är [email protected]
Puss Julle

2006-12-11 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback