#333333

31

Fattar ni? de är bara 31 dagar till julafton, 1 år är nada. 2oo6 har bara rusat fram och alltid den 1 januari tänker man att de är lååååångt till julafton igen och man ska inte säga så, för tiden bara rusar, en timme är inget, en dag går hur snabbt som helst. Så vad ni än säger januari den 1. Säg inte att de är långt till Julafton, för de går snabbt lovar er. :)

Fatta folket, nästa år är jag 18 år, är ju lite gött faktiskt, det är faktiskt bara 5 månader kvar ungefär. Den 26 / 3 - 2oo7 gratta mig då blir jag mycket glad. :)

Just de, mamma har beställt ID-papper så om några månader har jag ett ID-kort i min plånbok, yeeeah ;)

Men aa ska strax sova eller ta de lugnt, stänga av burken och slappa. Ha de gött puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback