#333333

Ägeeeer lätt mycket ;)

Idag så gjorde vi pepparkakor, eller sånna paket med en "korv" i :P Så man får göra pepparkakorna själva. Det var kul kul.
Sen senare på dagen efter min lunch rast så fick jag ett litet uppdrag av Damian, och de var att göra så kartongerna blev platta. Så det gjorde jag så snällt. Men när jag var så snäll så skar jag mig i mitt pekfinger, och de stramar JÄTTE mycket, as jobbigt.
Men när jag gjorde de så sa han Damian att av alla praktikanter de haft så var jag den bästa. Å jag bara blev helt chockad faktiskt, och sa nog inte ett piss, eller jo "ballt" :P hur dum får man lov att vara ;). Men de visste jag ju redan från början att de skulle säga så om mig efter 3 dagar. (nä skojja) :P :)
Föresten så är jag grym på att komma ihåg namn, iaf med de jag träffar varje dag. kan 11 av alla namnen som finns ;) är ja inte grymmas i stan. :P

Efter praktiken så drog jag till hallen och spela lite bowling. :) Gött gött, så nu sitter man här och ska sova strax, så säger ....

Godnatt suckers! :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback