#333333

Bowling, Lerum.

Japp japp, precis. Idag så drog jag först till Gamlestadstorget för att hämta mina bollar, gick upp tidigt, åkte tidigt, och kom dit 09.06. Fyy lite segt men aa. Hämta kloten och gick upp för att kolla vad som var på g, det var tävlingen 50+ och när jag kom till kassan sa Anna.

"Nämen nu har du kommit fel, det är faktiskt 50+ här och inte något annat" , jag bara "aa så gamel har jag inte blitt än". Så aa sen stack jag ner och kolla i en tidning och sen kom dem då. ungefär 7 min förtidigt.
Satte mig i bilen och ja när vi hade kommit halvvägs börja de ryka där bak. Vi var tvugna att stanna intill kanten för att se vad som pågick, efter ungefär 10 min kanske så åkte vi igen. :) då kom de iaf ingen rök.

Vi kom till hallen och vi vart där lite tidigt så jag, Andreas och Sandra gick en promenix som "uppvärmning".
Vi började spela och jag fick spela med Zarah ,grymme tjej. Kom på 2a plats. :)
Själv spela man lite upp och ner, fick bra strikeslag men halleduttans va dåligt de gick å spärra, inget funka. Och grattis Andreas du tog världens svåraste hål typ. 7 - 10. :) En historia! ;)

Yeye vi drog till hallen, dumpa våra klot där. Sen tog jag spårvagnen och de andra åkte bilen då rå. :)
Så nu är jag hemma , föresten lagade spagetti (fullkorn) med köttfärssås, och jag LYCKADES :D Yeeeah grymmast.
aja men imorrn är de skola, har vart väldigt skönt med lov faktiskt. Ha de gött, nu ska jag slappa och sen slafa. Hej hopp ...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback