#333333

Brrr .... kallt

Jaa idag som sagt så var de väldans kyligt ute, frös jätte mycket trots everest jackan, men hade typ en linné skjorta på mig under så då blir man inte särskilt varm ;)
Träffa Anna o Julia idag då ra. Skulle egentligen träffas i stan men träffades på 50 bussen, jag fick värsta överraskningen, Anna o Julia gav mig ett litet kuvert för att de inte hade gett mig någon present när jag fyllde år den 26/3 :P aaa jag öppna den då, och fick ett vykort typ med en lite nalle på och hundra kr i. Jag bara jaha , aa tack så mycket. :P korken ska oxå få en sak .

VI beställde typ först biljetter till F.O.U förortsungar, och den börja då vid 16.00 tiden så vi gick å fika på Frank´s , tog en broownie med grädde. efter ungefär 2 timmars sittande o pratandes drog vi till bion o köpte lite popcorn o julia köpte nån chokladaktitgt. :P

efter bion stack vi hem till Julia o typ spela spel , å prata lite. Korken föresten as kul o prata med dig. :D :D
var glad som alltid. :D

Men aaa hoppas vädret blir bättre o inte så kyligt som de vart nu. Ha de bääääst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback