#333333

Den dära överaskningen

Den 27 / 11 - 06 var den dagen överasskningen inte kunde vara en överasskning längre, för mor var ju tvungen att säga vart jag skulle åka efter praktiken . Idag den 28 / 11 . 06 var dagen de inträffa, och jag skulle åka till stan Arkivgatan heter den. :P, så överasskningen var Helkroppsmassage, å de var för j*vla härligt faktiskt, bara bli masserad i över 1 timme *skönt*.  :D

Men sen när allt var slut så skulle man sätta på sig kläderna, å harre vad snurrig man blev :P helt sjukt, kändes som man var full eller nåt. HAHAHA.
Men klara av de iaf, fick ett glas med vatten o sen drog jag å tog ut pengar, köpte en macka, en loka päron, å tuggumi.  51 kr för 3 saker ;P

Men jaja, idag på praktiken var inte maskinerna vakna, de krånglade en massa och fick göra allt för hand typ, inte kul. Gunilla kom idag med, så nu är de ju bara denna lilla vecka kvar, sen åker man den gamla o fulla 99an igen, uuuuh längtar ej.

Men palla med mer, livet är hårt, men förhoppningsvis lättar allt när man blir äldre o flyttar hemifrån, för palla se människan på träning, hemma ÖVERALLT. ni kan inte förstå men jag själv tycker de är sjukt jobbigt efter alla åren som gått. Känns som jag inte kan vara glad, men får ju acceptera läget , å gå vidare som sagt, de är lättare sagt än gjort . Faktiskt.

Ha de bra alla som läst / läser dagboksinläggen. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback