#333333

Halmstad ..

Japp dit ska Sandra, Nettan, Kjell och jag dra. Ska hälsa på Sandras farmor :), så sööt är hon.
Men aja ska göra mackor nu så jag klarar mig. puss å hej .

Ja vi kom hem ungefär vid 17.45 kan jag tro, vi vart ju hos Sandras farmor i Halmstad då rå, så när vi kom dit sa alla hej till oss och vi stod och kolla på när hon skrapa av sås och lite rester från sin mat hon hade fått innan vi kom. Så gullig är hon va ;).
Vi satt och prata lite, tog lite kort och så , nice värre. När vi hade vart där nån timme så åkte vi till gustav´s och käka mat. MUMSIGT (alltid lika gott). Sen blev de glass efteråt. gott gott.
Hemresan var segast, som de blev mörkt och jaa usch. Men vi hade en trevlig dag, det som är de viktigaste iaf.
Oj oj nu måste jag hoppe i duschen snart, ska ju upp tidigt imorrn. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback