#333333

Helgen v 45

I fredags tränade jag lite, det gick hyfsat.
Igår så drog man först till hallen vid 10 för att kolla på a-laget dam, spela. :) De förlora tyvärr men aa, efter 3dje serien fick jag gå för skulle jobba. Började vid 12 och slutade 19.00. Fick en rast på 30 min och 2 kvartar, så häärligt. Moe äeger. :D
Jag drog ungefär 5 min tidigare för att inte missa bussen som gick åtta över till kärra.
Åkte till Centrum och köpte chips och gick hem till nettan och dem. :) det var inga hemma men jag satte mig ner och väntade på sandra och de lilla gänget som lämnade Andreas vid busshållsplatsen.

Vi satt mest vid datorn och kollade på tv, lillgrabben var så trött så han la sig bara ner på golvet på 2 kuddar och somna! Bums sa de bara ;) men vi var tvunga att väcka stackarn för han skulle sätta på sig pyamas och ta mediciner. Sen ville Linus vara uppe en stund till, jag o han lekte med tåget, kul :D man måste vara lite barnslig ibland.
idag så vakna jag 22 över 7 för jag hörde en tv, eller jag var ju vaken innan de också,men jag orkade inte gå upp. Så märkte jag att de vart Soffan som hade satt på tv.n så jag gick in där och prata med henne lite. :) sen gick vi båda upp för sanna och linus hade också vaknat, de lekte med tåg.
Jag tog bussen kvart i 9 till gamlestan. Spelade 10.00 och aa det gick som de gick. Åkte ut två ggr. Arg :P men jaja det släpper väl snart. Ha de bäst. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback