#333333

Helt jätte slut ...

Det är precis vad jag är, så aa först praktiken på Fria bröd, sen tog jag då 58an till stan.
Kom till stan vid 5 över, gick till donkan, bytte om å satte mig i matrummet å läste tidningen.
började 16.00 å jaa det vart lite segt faktiskt, hade alltid något att göra, men harregud, ni folket är för jävla slappa rent ut sagt.

Ska nog säga upp mig och sen aa börja jobba på Fria bröd för Damir vill då ha mig där ;). Är bara bääääst på att skaffa jobb dårå. :)
Så kom hem vid 21,45 ungefär. Seeegt somatttan.  Nu orkar jag inte skriva mer, joo just de jag träffade en finne på bussen som jobbade på den gamla skolan, han vart rolig :)
Mattias o franmannen ni är allt för goa. Balla är ni, å fransis man köper inte en mobil som man inte kan hantera. ;) hahaha så rolig är du. Men aa ha de bra. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback