#333333

idrott, o lite annat

Idag gick man upp vid halv 8 ungefär. HÄRLIGT. :D
Åt faktiskt frulle idag, rätt gott faktiskt. fil, corn flakes och goda russin. :) mumsigt.
Efter frukosten så drog jag till idrotten, har blitt jätte duktig. Är alltid med nu, grym.

Vi började först med att kasta lite basketboll, började med 21an men hann inte så mycket, men jag fick ihop 4 poäng, grym var jag. Sen körde vi lite uppvärmning, sprang ett varv runt planen. sen hade vi massor av rockringar runt planen och 2 basketbollar, så skulle man kasta basketbollen i basket hålet och varenda gång man träffade fick man flytta bandet till första ringen m,m. När bandet hade gått ett helt varv runt planen så vann man. Men om man missade basketringen så fick man ta bollen, springa runt planen och studsa bollen. Jätte jobbigt och det fick jag göra för de mesta. Alltså springa runt plan.
Sen blev de basket, de var också jobbig. Men några mål gjorde jag allt. :D Så gryym. Haris sa "johanna du är en grym kastare" :P Å den vann vi tror jag. Kul vart de iaf.

jeje nu ska jag snart sova, ha de bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback