#333333

Kladdkaka .....

Ja precis, idag på praktiken så gjorde vi kladdkaka, Mums vad gott. Man fick värsta äta av de som man inte kunde skicka in till frysen. :p gott. Nu har jag frukost rast, och ska ner strax. Slutar halv 3, så ni får ha de gött, suckers! :) puss 

________________________________________________________________

Uppdatering 18.11!

Jo idag på praktikten fick jag en uppgift att göra, sätta på klisterlappar där de stod                        
                           
                                                         

 |  10 års jubileum   |
  |    1996 - 2006.  |

Det vart jobbigt när jag missa flera kladdkakor, men då kom räddaren i nöden Mattias o hjälpte mig. Och jag fick en lättare rulle där klistermärkena lossna lättare. ;) Kladdisarna var mycket goda faktiskt, tjååååck blir man med ;)
När man inte hade något att göra med kladdkakorna så tog man tomma plåtar och la på nya formar till degen för kladdkakan. :) Duktig har jag vart idag, och när jag skulle dra hem så fråga Damir ifall jag ville ha med mig en kladdkaka hem, och då sa jag jue självklart Jaa tack! :P, inte kan man tacka nej till en kladdkaka som man får gratis. :D Bääästa arbetskamrater med, de ääägeear, vill ej tillbaka till skolan om 2 veckor. :P

Men ja nu ska jag göra lite annat, puss påer suckers, (ta ej illa upp när jag skriver suckers, bara något nytt jag börjat säga). see yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback