#333333

Lite blandat

Jaa har glömt så mycket saker att säga. Så därför heter min rubrik lite blandat ;)

Vecka 46 på måndagen så fick jag gå lite tidigare från praktiken för att åka till Shalgrenska. När vi väl kom dit så fick vi vänta i ungefär 20 min som vi kom 20 min för tidigt. :P När vi kom in så fråga läkarn migg/oss ifall de var lugnt att två läkarpraktikanter var med, å då sa vi ja. :P så då vart vi plötsligt 3 läkare o mamma o jag.
Vi tog sånt där pricktest över armarna så ja det jag fick testa mot var massa olika, som björk, pälsdjur, nötter tomat o allt sånt. Det jag var mest allergisk mot var KATTER o nötter då. Sen fick vi träffa två andra läkare. Som då fråga vad jag ville kunna testa där. då sa jag, att jag inte visste för de är jätte svårt att säga något man saknar, när man vart allergisk ungefär hela sitt liv. :)
sen kom vi fram till att jag ville testa tomat, å då ska jag få åka dit den 5 december och sätta en tomatbit på läppen o se hur jag reagerar. :)
så berättar väl mer om de då.


Efter praktiken en dag så ringde mamma å sa, vad gör du tisdag den 28 november.
jag: ingenting vadå då?
Jo du kan möjligtvis inte komma till stan halv 4?
jag jo visst, varför?
hon sa: nää inget, en överaskning. :P så  aa får se vad de blir  ;)

Jo just de, Damir som visade mig runt första dan han tycker att jag har vart bäst att ha där av alla deras praktikanter *stolt* å av vissa andra som nyss börja där, å jag är yngst. Är bara så grym.
Han tyckte att jag vart så bra så han har frågat mig ifall jag vill jobba extra, jag bara aa visst liksom, så berätta jag att i min skola kunde man få jobba ca 2/3 dagar i veckan å gå i skolan resten, så det ska jag fråga Gunilla, å de accepterar hon nog för jag är typ hundra mil framför alla på datorkunskap å så. :)

så aa detta inlägg blev långt, palla skriva mera. ha de gött. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback