#333333

Lite kortfattat om dagen

Jag råkade trycka bort allt jag skrev så nu blir de bara kortfattat.
vart i skolan, fick gå lite tidigare för jag och Gunilla, läraren skulle åka till min praktikplats, Fria bröd AB.
Personalen var schyssta ifall han jag träffade. ;)
Sen drog jag till Gamlestan, spela lite och de kändes bra. 150, 154 och 168, 472 på 3 serier alltså 157 i snitt. =) Yeeah johanna. Tummen upp.

Drog hemåt och väntade på mor o eddy skulle komma hem, för de skulle börja med TACOS :D
Men de hade glömt att köpa de viktigaste, gräddfil och sån tacos krydda så snälla jag fick dra till affären och köpa de. :)

Nu tar man de lugnt och har precis kollat på 10 st låtar av Idol o6 och aa det var väl godkänt men inte jätte bra ;). Imorgon ska jag först kolla på damerna, sen dra till hallen. Åka från hallen till jobbet och från jobbet hem till nettan för att vara barnvaakt. Och på söndag ska jag spela kl 10, och senare på dagen så blir de förhoppningsvis lugnt.
Ha de gött. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback