#333333

Partaj ...

Ja exakt igår efter skolan drog jag till korken (rebecca) för vi skulle kolla in deras nya båt elida 5. Sen gick vi till Anna, vi gick förbi våran gamla skola Fiskebäcksskolan och ja det var mycket de hade ändrat. Gjort café, uppehållsrum och massa sånt. När vi kom till Anna hade hon fixat tårta, och en special till mig, marängbotten och chokladmossé. :) MUMS

Vi fick skjuts till Julia och när vi drog upp för trappan och tänkte knacka på dörren, så ser vi en bil och vi bara SPRIIIIIIIIIIING så sprang vi ner för trappan asgarva jätte mycket. Kul var de. Sen ringde jag Julia hem o hon svara.


Julia: Wildfang
jag: Hej de är Johanna.
Julia: nämen hej.
Jag: aa jag ville bara ringa och säga grattis.
Julia: ååååh tack så mycket
jag: varsegod


Anna, Rebecca började gå uppåt till trappan och jag avslutade samtalet med Julia o hon bara aaha okej, de var ju tråkigt.
jag: aa men måste, ha de så bra, så ses vi säkert nåndag.

Och vi var ju närmare än hon trodde så annelie öppna dörrn o vi sjöng åt henne och hon blev jätte glad såklart :) å överasskad. :D

Vi fick kina mat beställt och vi sjöng Karioke och varenda gång jag sjöng så fick jag mycket beröm, typ stjärna och massa sånt, bara en jätte dålig men den låten sjöng vi ju inte ens färdigt ;).

Sen gick jag o rebecca hem eller till bussen och jag märkte att jag inte hade nåot fritidskort med mig så jag ringde mamma o hon blev lite halft sur me hon hämtade mig vid hamnen.

Jag gick å la mig strax efter att vi kommit hem vart så trött för jag skulle ju jobbat idag men jag ringde o sjukanmälde mig för förkylning o ont i huvudet.
Jag var hemma, låg först i sängen, sen kollade på nalle puh o sen satte jag igång musik och började diska, ta bort tvätt från golv och så. Dammsög och tvätta toaletterna. :P yeeah, duktigt va? Nu kan ingen säga att jag inte kommer klara mig själv, för de är en sak jag kommer göra :). Å längtar till det med.
Har precis fått i mig lite mat o så, nu sitter man här igen, framför den eviga burken. :) Å just de, vi ska få måla eller tapetsera våra rum :D Iaf mitt rum och vardagsrummet, såå jätte kul :D
Ojoj detta blev långt, men ni får ha de så bra. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback