#333333

Seg dag idag...

Jo precis, har vart jätte trött idag. Eller man kanske borde börja träna, gå ut och gå. Men vem vill de nu när de är så jätte kallt redan i november.!
Så idag har man bara vart hemma, tänkte åka till torget o se ifall man hitta några nya vantar eller annat, men vart för slapp för de, men de blir nog av imorgon kan jag tro. :)

Asså när man är hemma själv eller när bror är hemma så känns de helt okej att kolla på tv men tills morsan o eddy kommer hem så tar alltid eddy över kontrollen, åå jag drar in på mitt rum å sitter där tills man ska gå å lägga sig typ. 
Va fan de är vårat hem, våran tv, allt är vårt! Å du tror att du kan bestämma o lyckas alltid. Säger bara massa svordomar till de, vill inte ha de så. Men vågar man säga ifrån eller? Näää faaan. Utan man drar bara därifrån, fegis är vad man är. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Palla, orka, skit. 
Viilll ut och gå, prata med någon, men vem vill de? Ingen. 
Så får väl sitta här. 

Men imorgon vill jag shoppa saker. Bara shoppa , ta de lugnt, å kolla på saker, så de ska jag göra. Hur trött jag än är... Ha de bra, nu ska jag kolla annat eller kanske ta o sova. Så slipper man allt. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback