#333333

Städning, hallen, tvätt, och idol.

Som sagt, idag har vakna man vid elva för mor höll på att diska, men jaao fick iaf min skönhetssömn.
börja morgonen med att städa lite i mitt rum, tog bort lite rena kläder ur påsarna som legat på golvet i ungefär 1 vecka ;), sen plocka jag bort lite skräp i min fotölj, o golvet då rå. mor hon dammsög lite så aa de är iaf mycke renare o man slipper att städa sig själv under fötterna på några dagar.
Senare vid två eller nåt kom eddan å hämta oss i sin arbetsbil o vi åkte till mammas jobb för å hämta hennes ny polerade bil. Nice ! :P .

Vi drog till hallen och där var de jaa fullsmäckat så träning blev de inget av. Har bara tränat 1 gång denna veckan å det var på måndagen. Men ja får se hur de går på söndag.

Sen åkte vi till Eddan o la in en maskin tvätt åkte upp till kortedala torg och köpte lite lätt mat. :) Baugetter, kyckling, godis och 1,5 l coca cola!, (faktiskt mamma som gav de till förslag, så de tackar man ju inte nej till). Åkte tillbaka och käka maten o sen stack vi ner till tvättstugan igen. La i maskin till och efter 45 min en till och vänta 45 min till och lägga en till. Så  aa 4 maskiner blev de (mycket springande).

Vi kollade på idol då va. Såå aa blev ju värsta skrällen och GUUUUUD vem orkar med alla fjortisar som skriker DAAAANNYYYY, älskar dig!. ööhm jaa . Precis. Lilla Danny boy åkte ut.
Sen när man kom hem, gick man in på lunar, ungefär hälften av dem som skrev lajv skrev, " åååå Danny inte rättvist, Cissi skulle fan åkt ut, inte du!." jaja
Visst jag kollar med på Idol men inte är jjag en liten fjortis som skriker lite fjortis saker. :)

jajaja nu ska jag väl slafa, upp kl 9 eller nåt, måste duscha, sen vara på torget kl 12.20 för att senare åka till Halmstad o träffa på sandras farmor. Nice!.  Ha de så bra. c´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback