#333333

åååh

Skiit , piss allt !! , hur fan kan ni ge mig jobb på vardagar och både lör och sön hundra veckor fram !!?
Jag säger snart upp mig, har ju fan inget liiiiiv , får inte spela bowling en enda dag för att ni ska ha mig där jobbades och slitandes i hundra timmar och dar !! , så förbannad!

Jag får ju fan inte heller ta ledigt utan måste BYTA ut en jävla tid .. JÄTTE kul.! (not) inga som vill ha tider , utan de vill typ förstöra hela mitt liv så jag inte kan spela bowling och skit , men jag ska säga till ändå att jag inte kan på helgerna ! . och jaa nu var hela mitt lov FÖRSTÖRT, hela vecka 44 utan ondag så ska jag JOBBA ! bra lov va!! ? JÄTTE .. Tooppen verkligen!.

Men aa tränade iaf idag .. det gick la rätt bra , låg väl på 150-160 i snitt , men losa en glass :P jag och sandra körde kvitt eller dubbelt, för hon var skyldig mig en glass men aa så spela vi kvitt de 4 första .. sen så körde vi två extra serier men första losa jag med en pinne 172 till mig och 173 med sandra. ANdra serien fick sandra värsta tur strikar och jag en massa hål och miss :P så hon vann den serien. men men jag vinner nästa gång ;).
Ha de bra .. Puss hej

Kommentarer
Postat av: rebecca

hejsan du ser ut att avr lite ARG!!

2006-10-13 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback