#333333

"borta bra , men hemma bäst"

Nu är jag äntligen hemma från far :) blev ju bortkörd härifrån för Nicke skulle lana med en kompis. Yeeasch. Kul kul.
Ja vad har jag nu gjort tor - sön? :P
jag gick ju i skolan tors, fre. sen jobbade jag lör o sön. åå sjukt jobbigt, på jobbet så är de en annan ny som börjat där, å hon heter också Johanna Persson , vilket sammanträffande. Så när jag ringde till Donkan så fråga jag när jag börja, så sa de , runt 11 tiden. jag kom dit elva. börja jobba 5 över (lite försenad) så efter nån timme kolla jag på schemat. å där står de, Johanna Persson 12 -19. man bara Yaaaaa jobba en timme förmycke. trevligt trevligt, pengar fick man ju för de.

Imorgon ska jag jobba, 8 - 13 sen dra till tandläkarn å lite så, efter de kanske jag å mor drar till kungsbacka tror jag de är å kollar på ett par fräsiga skor. =D
På tisdag jobbar jag också . så tar de troligen lugnt efter den dan.
På onsdag ska jag träffa Anna å Julia i stan så ska vi fika eller nåt å snacka lite skit :) :) KUL ..
Torsdag o fredag ska jag troligen träna lite extra . :) Behöver de , lördag ska jag ta de lugnt å söndag spela i Lerum solkatten open. yeeach , thats my weeek.
Ha de gött, palla skriva mer ;). Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback