#333333

Bortkörd

Från mitt eget lilla hem , alltså från mor. Niklas och Simon han kompis ska Lana , ueeee så tröligt.
Jag får då vara hos farsan, o kolla på tv , å sen kommer jag veta alla reklamer som finns, kul va?
Lite bowling blir de nog också. :)
Sen får jag väl se vad som händer. ååh just de på måndag kl 14.30 på lovet så ska jag o mor till Odontologen och jag ska få veta ifall jag ska få operera mina tänder som jag har lite problem med dem. min underkäke ligger över min överkäke om man säger så. såå de ska de göra med mig, flytta tänder o sen ska jag få vara hemma i ca 6 veckor. JÄTTE kul (not) de kommer nog bli plågsamt.. men aa, de löser sig  nog.

Aaaah jag får flipp på mitt lillfinger, de verker till tusen ibland,:( jobbigt, kan inte ha mitt lillfinger liggande när de är så, utan de får stå upp i vädret. men jaja är van.

Jusst de , de skulle ju bli "storm" idag , å den skulle vara större än Gudrun. Inte mycket, men lite större, får la se ifall den kommer idag eller ifall de bara är snack. =)
Men nu ska jag snart dra till farsan, ha de bra. kraaaam så skriver jag väl på måndag å berättar lite vad som hänt. Puss ses .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback