#333333

Bowling, bowling

Mat och bowling ;)
Idag fick man gå upp TIDIGT , kl halv 9 ungefär, usch så trött jag var då.
Åkte först till Eddy o hämta mammas bil sen körde vi till Kungälv (Eddy o Jag), så kom vi dit ungefär tjugo i. Började spela vid 10 som planerat, inspelningen går sådär men fick allt kläm på de tillslut. :)
Så jag fick 615, serier 162, 133 : / , 160 o 160. Jämn idag, o vi vann med 12-8, lätt match ;)

sen drog vi till gamlestan  o lämna bollara, käkade mat och kollade på ungdomarna som spelade :) grymma var de också, vann. Häärligt.
VI åkte hem till oss och mamma stod o laga lite mat, för mig blev de köttfärssås o pasta, klassiskt!.
Mamma o Eddy käka broccoli paj me bacon.

Igår (lördag) så var jag först o kollade på tjejorna, de spelade lika mot X-calibur, skit bra jobbat.
Killarna vann också :).
Efter matchen med tjejorna så åkte jag och jobbade 6 jobbiga timmar, eller 5 timmar och 15 min om man ska vara exakt. Men de gick ju bra bra. Sen fick man skjuts eller hur de stavas ;).
men aa ska dra, ha de bääst. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback