#333333

Bowling / hallar

Jaa exakt. Idag har jag först spelat match kl 10. och det gick väl sådär , klippte allt som man kunde klippa. annars missa jag. Inte så bra, så det blir STRAFFträning imorgon eller nåt!.
Men vi losa den!. sen åkte jag med kjell till mölndal tror jag :P haha joo men de va de. och där skulle ungdomarna spela, och jaa vi vann trots allt, de andra laget fuska till tusen.. Övertramp hela tiden gjorde en tjej.. och några i andra laget också ..

sen efter ungdomarna åkte vi till frölunda och kollade på tjejorna när de spela mot X-calibur. när vi kom stod de, 5-5. men aa sen blev de tillslut 12-8 . Det är vad jag tror de blev ;P.

SÅ nu är jag hemma , mätt och belåten efter en jobbig dag.
Ha de bäst. Hejhopp gummi ...... :P *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback