#333333

Donkan

Ja precis mitt höstlov har börjat med att jobba på donkan, lör, sön, mån o idag tis. Så nice!
Men aa det har väl gått bra, lite segt å börja så men NU har jag lov, jipppie.

På onsdag imorgon 1 november så ska jag träffa Anna och Julia , Yeeeeah :D så kul de ska bli och träffa er igen. Föresten så såg jag Anna idag när jag satt på bussen, nice nice.
Synd att inte korken kan va med, hon ska ju vara med andra, SVIKARE :D :D :D ;)

Detta är sant, "den som vågar, vinner allt" yeeeah. That´s da sheet.
Någon som kan hitta mitt schema ? aaaah de är borta! putsväck.

Jeje på söndag iaf ska jag spela solkatten open kvart i elva tror jag, om jag inte minns helt fel ;), med Andreas o Sandra, Nice.

Men aa jag vill ha nya fina kläder, å det har jag ju råd med, är så glad att jag stått ut att jobba på donkan, men städa är la gött för att tjäna cash till kläder å skor m,m. :D lätt soft, fast kan bli jobbigt ibland. Men de får man leva med. ;)

Ha de grymt bra , så kanske vi ses, på bowlingbanorna, stan, nått ballt matställe. Bye bye riverside *puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback