#333333

Fredag den 20/10-06

Är en mycket bra dag. Det kom pengar på kontot idag och så är de ju självklart en goo helg, så man slipper skolan ;) Imorrn blir de att kolla på bowling och sen dra å jobba lite. Efter de är man nog rätt slut, och blir hemgång.
På söndagen blir de match i Kungälv och jaa bättre lycka denna gången, för min del iaf ;)
Sen OM man hinner så kanske man kan kolla på ungdomarna i strike &co men som sagt, tvekar stort på dedär. :) lycka till alla som ska spela i helgen.

Idag så började jag dagen med att försova mig, så jag GICK till frölunda torg och så skicka jag till korken att jag försov mig och hinner inte med halv bussen, så skrev hon att hon också lyckades att försova sig så jaa vi tog kvart i 8 bussen istället ;).

kom till köket och jaa vi prata lite först och sen började vi med maten, Mikaela dukade, markus börja skära kyckling och jag gjorde efterätten!
Efterrätten blev godast!, haha den var ju tillagad av mästerkocken johanna persson! :) Nää skoja allt var gott förutom smörgåsen var jag inte jätteförtjust i! men allt gick ju som sagt att äta, för vi alla är mästerkockar! MVG on da foood!. Jag glömde skriva att Christoffer inte slapp undan tvätten. hahaha Stackarn, och så fick du dammsuga och de blev ju hyfsat rent ;). Duktigt .

Yeeach ha de väl en bra vecka. MEn ha de bääääst . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback