#333333

Halloo

Jaa exakt., nu sitter jag här i skolan och är jätte trött..
Orkade inte gå upp så jag stannade i sängen lite längre än vad jag egentligen hann med. åkte bussen vid 8 tiden och hur smart är de på en skala 1 till hundra när man börjar kl 8? :P haha

men nu sitter jag å slappar med huvudverk och faaanskap. så jobbigt, men jag får la försöka klara mig..

Nu kommer la snart lärarn så får dra mig ut. Ha de bäst vänner, okända, och familj . Puss

_______________________________________________________________________________

Uppdatering 16.22.

Nu är jag hemma men ska strax till hallen och träna lite bowling dårå . =)
Såå aa skulle egentligen bara hem och hämta lite saker till moorsan för hon ska då ut ikväll.
Nu måste jag kiiiila igen, Palla med skolan föresten, eller joo, om vissa personer ryker därifrån så jaa. då är den bra. men de kommer väl aldrig hända.

nepp nu är de spårvagnen som gäller. ! bye bye riverside

_______________________________________________________________________________

Uppdatering 20.12

Joo nu har jag kommit hem och är helt slut efter faktiskt rätt bra spel =D.
Jag spela först lite rutor utan tv;n .. sen satte jag och Elén på "datorn" och börja spela, jag börja med 180 med 1 miss , riktig slarv eller så vare en klippning (kommer inte ihåg.), i 9,onde rutan :@ men sen började vi andra och jaa det gick ännu bättre, 1 miss där med fast i 4 ;de rutan. och resultatet blev 201, så är nöjd idag.
Imorgon så blir de Idrott USSSSCH.. =P. och sen teckenspråk, (skapligt). kan alfabetet iaf ;). slutar halv 3.
2 lektioner och slutar haöv 3.. Yeeeeh, fan skol skit...... palla med den.. Nu ska jag äta mat, eller aa göra något gott. Ha de grymt, bye bye *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback