#333333

Jaa exakt .

Det var ett litet tag sen man skrev nu, men jag har inte orkat. Igår jobbade jag 17 - 22 å de vart lätt roligtaste jag vart med om :) , Maoro, Antohny, Helena de sluta tidigare typ vid 7 så då var de bara Jag, Johan och Birger, kul kul. Lite slappt men ändå att man hade roligt.
Johanna å grabbarna yeeeah (H)

idag är de ju onsdag, gick i skolan som vanligt, sen drog jag hem, fixa lite käk å gick till torget för å träffa mor. Skulle hämta hennes nya väska å kloten, så träffa vi martin , klossen å Kim . yeaach. that´s ok!.

sen drog vi till hallen, tog en liten omväg för orkade inte med köerna på E6an så aa, men de tog bara 18 min så de var ju rätt soft. :)
Träningen gick rätt bra, slagen kändes bra , men resultaten kommer på matcherna å tävlingar :) Promise!.
Sen hade vi medlemsmöte å sen blev de hemgång å en lat avslutning, alltså Pizza till mat, gott got. MUMS!
Nu sitter jag här å ska snart slafa, läsa lite Harry Potter så den blir klarläst ;) Jepp , Godnatt. eller ha en bra dag vilken tid ni nu läser detta ;) . Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback