#333333

Ny dag ..

.. och man lever än ;)
Idag har man haft en rätt soft dag, men ändå en tråkig dag.
Först så kom vi till skolan , prata om vad som skulle hända på våran BoF vecka, Dvs. Boende och fritid vecka! Så vi aa hade tydligen bestämt att vi skulle dra till saluhallen och se vad som fanns där. Trevlans aaaah så tråkigt. Men man överlever ju!
Så bestämde vi vad vi skulle göra för mat m,m. De blir väl rätt god mat tror jag ,

Förätt: Nån macka med rostbiff och keso.
Huvudrätt: Kyckling med curry och ris tror jag.
Efterrätt: Bär med yuogurt med choklad nåt. :P Lät väl gott? Nyttigt var de iaf.

Ja efter skolan så drog jag till hallen och käka mat, MUMS (min frukost kl halv 3) :P INTE bra.
Sen lite spel , å sen drog jag hem. Så nu sitter jag här och gääser :P Men ..
Ha de bääst , bye bye riverside!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback