#333333

shopping, bowling

Japp de var min dag de, dagen börja med en tidiguppgång och bila till ullared. ;)
Vi kom dit ungefär halv 9 ingen kö in, häärligt.
shoppade lite, sen betala vi o tog en fika gick in igen, shoppa lite till o sen betala, lämna allt i bilen och gick å käka, MUMS :D. Mat är goott.

Sen var bara bilturen hem också, den gick snabbt å lätt.
Kom hem packa upp våra varor snyggt å fint :). för mig blev de 2 t-shirt, 1 sport-bh, julklapp till nicke, 1 collage-tröja. :) å 3 par strumpor, å självklart tuggumi som är grymt billigt, bara 7,95;- /st. :D yeeah.

sen blev de åk till hallen spela 3 serier, kändes bra men resultatet kom inte fram liksom ;). men de kommer så småningom.
kollade på mix-dm men åkte hem vid ungefär 8 eller nåt, otroligt trött.

Nu är jag hemma o gör pasta till skolan imorrn :), gott gott. Efter skolan blir de JOBB :O 17 - 22 vilken skit tid. men aa, får la lite OB förhoppningsvis.
Men nu ska jag ta hand om pastan ,klockan ringde. Pling pling :P Ha de bäääst. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback