#333333

S.ka sjuk

Jag var så trött imorse, pallade verkligen inte med de. Så jag stanna hemma och kolla på tv och tog de lugnt. Soft, visst några clasmates hata säkert de, men idag var en jobbig dag, ont i magen o halsen. då går inte jag till skolan iaf.
De var ändå bara 2 lektioner, Orka med de.

Nu /snart ska jag dra hem till farsan o käka ungskorv med pot.mos .. (potatismos.)
sååå see ya later aligator ;) :P Exakt *kram*

____________________________________________________________________________________

Uppdatering 20.25

Såå nu har jag vart hos far och käkat , gott gott. Sen blev jag hämtat av mor för jag kände inte för att sova där, och gladligen så accepterar han de att jag inte sover där, och äter bara ibland.
Men aa nu sitter jag här igen, framför den vardagliga burken!, man sitter faktiskt mestadels här om man inte har någe speciellt att göra, så det är mitt liv. Haha nää skoja, men en del av livet är datorn. MEN det finns ju annat. ;) Men *kram på er* bye bye riverside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback