#333333

skola och trötthet!

Idag har man vart otroligt trött. Vi har ju bof denna veckan som sagt och idag var jag, Christoffer, Mikaela, markus och isabelle i köket och merita och ala i lägenheten.
Vi som var nere i köket prata lite, drack te och aa så gjorde lärarn en liten inköpslista. Så sen drog vi till affärn och köpte lite saker, och självfallet skulle de vara krav.
Men efter de drog vi till köket och lämna maten, eller jag drog till köket med Tina och de andra till Bamba.
Jag fick mat där, Fullkorns pasta, köttbullar och lite sallad. Mums mums!

Efter våran lunch rast så kollade vi på Monsters Inc , riktigt bra faktiskt. Fick sina små flabb, haha.
Jätte ball var den och efter de sluta vi, 20 över 3. Yeeeah (H) (a)

Imorrn ska jag, mikaela och markus till köket och laga mat. Med Tina ;) That´s da sheet. och stackars dig Christoffer, lider med dig ;P. haha.
Men ha de bääst och ha en bra vecka. Bye bye riverside! *kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback