#333333

- ...

Igår vart det rätt soft dag, var på BR, åkte hem och åt mat. Åkte till stan för att träffa Sandra, vi skulle på Blåvitt - AIK !
Matchen vart skoj, mycket skrikande, hes blev man. Men de losade med 1-2. De va väldigt tråkigt. MEN hade JÄTTE skoj :D
Idag har jag vart nere på lastkajjen, och plockat upp lite mer än 100 leksaker, plattat kartonger och lyssnat på samma skiva om och om igen. Lite *pust* och *stön* blev de, men dagen gick relativt snabbt ändå.
Gick till Lydias eller va den nu heter, där de har taco buffé. Träffa Sandra och Andreas, de va mys.
Jag och Sandra åkte till hallen, börja träna lite lätt ;) spärrträning, körde mini bowling, sandra vann med 7 pinnar , så sjukt dåligt att jag går ut och spärrar, sen slänger i rännan. :P Men 97 är nog mitt bästa ;)
Körde glass med Sandra, hon vann den också, med ungefär 20 pinnar eller nåt. Så jag närmar mig allt ;)

Vi hade tråkigt medlemsmöte, men de gick snabbt de med.
Nu sitter jag här, och är lite halvt trött och sleten, så ska lägga mig ner och läsa Harry Potter, helt inne i den nu ;)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback