#333333

- Aaajj .

Mikaela , du körde över mig. Det gjorde grymt ont, så nu haltar jag fram.
Ska inte säga vilken fot/häl kanske nån blir nervös ;) xD nä men det ska nog gå över, :D .
Idag efter BR så åkte jag till gymmet med sandra, de vart väl skoj. Höppade över en maskin, för de var kö så orkade inte vänta. Lat ja vet, men vi skulle faktiskt försöka hinna med en buss hem, och de gjorde vi med.

Haha min morgon va inte sådär jätte bra, jag lägger mina "åk" kort och plånboken på vårt vita bord.
Senare tar jag upp dem , men kommer på att de skulle vara gott med en banan, så lämnar tillbaka de på vårt vita bord, hämtar min banan.
Lägger bananen i väskan och GÅR!
När jag kommer till busshållsplatsen, kommer jag på att jag aldrig stoppa ner korten eller plånboken i väskan.
Inga nycklar heller :P haha
Så mamma fick komma , öppna för mig så jag fick mina kort.
Sen efter vi åkt en bit med bilen, så börjar vi prata om mina nycklar. Så sa hon, men du har inte testat några kläder nånstans och sen bara gått utan att ta med dig dem?
Jag: Nope, har inte vart i en affär sen länge tillbaka.
M: har du kollat hela din träningsväska?
jag: jaa,
så kände jag underifrån med handen då, och där känner jag en klump, vilket ja är mina nycklar ;P.
Så hade ju inte riktigt tappat bort dem, utan ja haft dem i min träningsväska i en hel vecka . haha

Man fick gratis glass på BR idag :) BR bjöd , de va hur gott som helst, världens bästa glass. :) Mjukglass med karamellströssel, finns bara inget bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback