#333333

- br , info :)

Gjorde mina sysslor från praktikant listan , sen tog man ner ännu mer påskmarknads skyltar från taket. läbbigt värre, men som tur va de inte så många kvar.
Fick en annan uppgift, att hänga upp badgrejor i taket .
Men hann inte så mycket, för skulle ner till bryggan där de får leveranser, sheet ni fattar bara inte hur mycket leksaker, och jag är väldigt impad av dem som vet alla namnen på leksakerna, för de är verkligen många :P. Jag är glad bara jag kan hjälpa 1 kund, men idag hjälpte jag några fler ;P.
Massor av kartonger blev det också, så lärde mig "städningen" , där man slänger kartonger och sånt.
Hihi de är faktiskt mycket gående där :D så kanske trappar ner lite lite i vikt :P höhö

Åkte hem , käka mat. Åkte till hallen och kollade på ungdomarna som spelade match :) De vann ju såklart, så bäst är ni. Gud nu blir de mycket de sista dagarna.
Torsdag imorgon, först praktiken. Sen vänta på Sandra för att åka till Ytterby och träna gym :D
Fredagen: Här därimot blir de nog lite mer , Praktiken till 15, åka till rektorn och hämta mitt nya skolkort. Åka hem, antingen köper jag maten före eller efter att jag städat och gjort fint eller efter :P
Jag får verkligen gå på adrenalinet på fredag, kommer ju vara helt död. Mycket som väntar på inköps listan. Men i värsta fall får jag ju ta en kundvagn och köra den ner till mig, men då kommer jag skämmas när jag ska köra tillbaka den, höhö. :D  Eller nä , man kan ju ragga upp en kille så får han bära :P :D skoja , men löser de på nåt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback