#333333

- BR Leksaker

Hihi idag var de första dagen på min praktik, BR Leksaker.
När jag väl kom in, fråga man efter Daniel. De va ju han jag fråga, så han sa: treevlans, välkommen hit :)
Vi gick upp på deras Matplejs och jag fick en tröja, block, penna och en kniv :P Låna bara då. Allt ska få plats i fickan helst , höhö.
Vi gick igenom massa grejer jag skulle få göra, o massor av sånt :)
Gick ner i affärn, gick igenom alla koder till alla 5 dörrar och hissar. (fick allt nerskrivet som tur va.)
Han gav mig värsta rundturen och väldigt många leksaker såg man. :P Men konstigt!
Haha i slutet av dagen eller en 30 min innan jag skulle sluta, så fick jag ett "specialuppdrag" alltid tänkte jag då. :)
De va ju såhär, att påsken är ju över, och i taken så hängde påskägg, och skyltar.
Ni tror inte att jag skulle ta ut en stege och ta ner äggen å skyltarna som hängde ?
Först drog jag ut en för liten stege, så aa, fick släpa tillbaka den. Hämta en längre, och gud bara då blev man varm.
Det tog ett tag haha, men tillslut, fick jag stå på värsta höga stegen och ta ner äggen. Det var jätte läbbigt :P värsta rangliga och skit :P men Johanna klarade ju de galant.
Gud Rebecca, du skrämde livet ur mig när jag höll på med stickersen. :P Hjälp!

Aja efter jag slutat, åkte jag faktiskt och träna i Ytterby, heeeelt själv.
Som man inte hade tränat på år och dagar, så var de sketans planetas jobbigt.
Så nu gäller de att lägga i , så man blir snygg till sommarn, höhö.
Aja nu sitter jag här och har de tråkigt, men får la kanske lägga mig i tid eller nåt?
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback