#333333

- dagen efter .

Igår kväll/morgon kunde man inte somna, huvudet dunka lite.
Men tillslut så somnade man in, vakna rätt tidigt, men tänkte att de inte var nån idé att gå upp då.
Klockan var la 6 eller nåt första ggn, sen vid 10 när jag inte orkade att slumra om och om igen så gick jag upp.
Nån timme efter fick vi korv med bröd :P gott.
Harregud vad jag och Nettan var trötta, vi låg i varsin soffa och sov :D
Jag vakna ju lite då och då, men ändå!
Sov en timme i taget och tillslut blev klockan så mycket som 20 över 3 :P haha  då vi bestämde oss att äta pizza på kärra torg :D vi tog en promenix dit och ja åt pizza då, stackars Linus. Du måste äta grabben, har ju inget kvar snart. Får hoppas att det blir bättre, om inte så blir det väl läkarn igen.

Nu ska jag kolla på Spider man 2 igen, ha de primelima bra. Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback