#333333

- dagen

vakna vid tolv ungefär, satte på tv:n och där kom de sköna programmet rasmus på luffen :D älskar de programmet, grymme grabben o luffaren Oscar :D
Åkte till stan för att träffa anna o julia, men träffa de redan på bussen . höhö. :)
gick till Frank´s , käka lite gott :)
Åkte till julia, spela neger o president.
Fick pizza också, snällt av hennes föräldrar att bjuda :D

Sen kom rebecca och allt blev flum , höhö.
Hade de skoj, jag och rebecca sjöng på I remember love hela tiden, den är grymt fin . :D
Jeje inget annat att skriva,
Bästa citatet "Jag vill måla mina naglar med färg, fast bara om det är genomskinligt" skickligt :D


Prison Break är grymme bra :) fast faan "Scofield" dumt av dig att sticka igen.
Bara för att dra ut på programmet, men de ska ju bli en tredje säsong också.
Pusshej o sov gott :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAAAATTTTA! vad grymma vi är!!
mitt cetat är bäst!!! och sången är bäst!

2007-04-10 @ 14:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback