#333333

- Dansa i neon ;)

Igår hade vi det grymt skoj, både i bowlinghallen i kungsbacka och i Stigs Center.
Man får äna ta och gratta X-Calibur till vinsten, vilket man äna hoppades på ;P.

Vi körde bowling och såklart så körde vi att den som kommer sist får köpa en cider, öl eller vin till den som kommer på första plats, och den som kom på andra platsen skulle betala för den som kom fyra, vilket var jag :D
Helen fick betala till mig , fast mamma ville att jag skulle bjuda henne på en öl för att hon körde oss till Kungsbacka, så de jämnades ju ut. :P och Carina skulle bjuda på en till Mikael ;)
Gott gott.
Sen blev de lite mat, vilket var sådär gott. Men Nettan gillade inte heller maten, så hon beställde en pizza ;P som vi alla fick smaka på. :D
Senare på kvällen blev de dans med the JC-band - jag säger bara . FAN VA NI ÄGDE :D Lätt alltså.
Banana Splitt drinken va göör go. :D
Huvudet snurra, men de är tur att de inte syntes :D iaf enligt nettan , hihi. Får gå ut lite mer så huvudet blir vant ;) höhö. Men skoj var det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback