#333333

- Helgen :D

I lördags var de tidig uppgång, KP skulle hämta mig klockan 7.00 utan för mig :)
Vi åkte till Jönköping, de kröp myror i benen. Va jobbigt att sitta i 2 timmar utan bra musik.
Vi började spela vid 10.00 och för mig kom inte spärrarna fram, och laget förlora tyvärr med 14-6.
Andra matchen började ca 11.40, alla började skrika o hade skoj :D Det ledde till vinst 14-6 till oss :D
Så nu leder vi serien med 1 poäng, nästa lördag spelar tjejorna mot jönköping igen och om vi vinner den, kvalar vi till elitserien. :)

Efter matchen tog vi oss lite mat, satte oss i bilarna och åkte hem till vårt Göteborg.
Åkte till Nettan, väntade på Sandra och Sandra W för vi skulle få skjuts av Kjell hem till mig för en tjejmiddag med oss 3 , Anna, Julia och Rebecca.
Vi hade trevligt, körde "jag har aldrig ...." den saken nån sa och man hade gjort de, skulle man dricka en klunk av sin dricka man hade ;) Man fick veta lite extra info om sina vänner som man inte visste ;)
Fick i oss tacos lite senare på kvällen med :D de va gödie .
Tack för alla fina presenter , ni är för underbara :D

Aja imorgon blir de dags för BR igen, de är väl skoj. :P
Men så sjukt ont i magen har jag . De måste gå över, annars blir ja inte rolig :P
Tack för en kul helg , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback