#333333

- Jaaaaarååå :D

Det var de ordet ja skrek massvis idag, de vart skoj och spela iaf de två första serierna :p
Sen tog nåt slut, orkade ingenting. Eller jag hade bra slag, men inte turen på min sida, vilket bara gav en massvis av hål, klippningar och missar. Det som knäckte mig mest var att 6an stod och när jag spela dit, så gick den förbi på högersida, där 10an står. Fattar inte hur ett klot går igenom där, men de är väl större än man trodde :P TVÅ hela ggr gjorde jag så. Sen fick jag ett as gött slag, då stod: 4,6,7 och 10. Kan ni gissa vilken jag tog? Joo BARA 6an. Så typiskt faktiskt.  Men vi vann ju matchen och våran serie :D sen är de ju bara till att ha kul i kvalet :)

Alltså min hals, så jobbig. Harklar mig till tusen , men inget släpper. Vill att de ska släppa nu, och inte om hundra år. Men är trött, måste duscha egentligen, så ska la softa i soffan med mor :) 
Ha de fint . Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback