#333333

- Last day

Sista dagen idag på BR Leksaker, fick den tröjan ja hade och fodral med två pennor i en bläck och en blyerts, Perfekt xD. Rebecca och hennes klasskamrat Simon kom o hälsa på mig i slutet av tiden på BR.
Så jag hängde på dem till burger king men där va det för fullt, sen går vi till mc donalds vid arkaden. Där tog de inte kort som Rebecca och Simon skulle köpa med. Så tredje stället gillt liksom, Mc Donalds vid Kungsportsplatsen gata 55 ;)
Sen kom två andra tjejer Rebecca kände iaf ;) Emelie och Anna tror jag de hette!?
Så vi satt och snacka lite, hel skoj hade vi ;)
Sen åkte jag hem för vi skulle få gäster vid halv 5, Mia, Thord och "lilla" linnea , hon lille spillevinken har verkligen överskottsenergi, harregud va hon babbla, eller rättare sagt ville hon ha uppmärksamhet ;P som barn vill få.
Men de va trevligt, blev lite grillat och så. Mumsigt ;)

Imorgon blir de bowling på morgonen och senare på kvällen blir det ut med lite folk från klubben, de ska nog bli skoj, Sandra ska ju jobba  ;) hihi
Ha de primelima bra, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback