#333333

- pust och stön .

Idag var de riktigt jobbigt att träna, klara nästan inte magmaskinen, gav upp många ggr men gjorde ändå alla mina 30 :P fast med uppehåll. SJUUUKT JOBBIGT ..

På bR idag montera jag nån slags sandlåda med trattar och sånt skoj, sen en rushkana och en rosa prinsess cykel. De va jätte jobbigt med de där muttrarna, hjälp alltså, är inte värsta mekanikern om Daniel trodde de.
Sen har jag också satt upp lite badringar och badbollar i taket för att människor ska köpa sånt :P Smaart, och väldans läbbigt, va jätte nära på att ramla av också. :P
La alla påskägg i en stor låda, och bar upp de för en jätte lång spiraltrappa, ¨så idag fick jag massor av extra uppgifter. :)

Imorgon får jag mitt nya skolkort :D:D:D:D lärarn kommer kl 10 , och lämnar de till mig.
 
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback