#333333

- trött

Idag är man sjukt trött, men kan bero brist på mat, och de va väldigt stressigt imorse.
Mobilen  va stendöd, den ringde inte då. Så ööh, jag vakna av några ungdomar utanför, flööög upp ur sängen och ja kolla på klockan, först i vardagsrummet. Då var den nåt med 9 trodde jag, sen kolla jag i köket (större siffror) höhö, men där stod de att den var kvart i 10.
De va ju inte så sant, vilket jag märkte när jag kom hem :P. Den hade stannat .
Så klockan var jju bara tio i 8, bussen gick 11 över ;) Stressigt värre.
Idag var man nere på kajlagret, fick nya "pallar" , bara 6 idag *puuh*.
Idag har man vart rätt duktig, vi har ju skyltar i taket , dem skulle jag byta ut till nästan likadana, fast de va BR guben , å 2 små barn i ett tält. De som vart uppe va en liten stuga :P så onödigt tycker jag då.
Men bara till att lyssna på Daniel, och göra som han säger. Både de sämre och bättre sakerna ;)

MYRDOSA KOSTA FAN RUMPA! 69;- FÖR TVÅ ST MYRDOSOR, BÄST FÖR DEM ATT DE FUNKAR.
Nu har jag inget vettigt att skriva längre, ha de bra. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback